пʼятниця, 14 липня 2017 р.

Планування. Образотворче мистецтво 3 клас І сем.

Образотворче мистецтво 3 клас оновлено (1 год. на тиждень)

1
У майстерні художника- графіка
Зображення різними графічними мате­ріалами помічників художника-графіка — кмітливих і вправних чоловічків. Графіка, графічні матеріали, рисунок, гравюра.
Колективна робота: поєднання зобра­жень всіх чарівних чоловічків у групи: «Вправні вуглинки», «Ніжна пастель», «Веселі кольорові олівці», «Фломастери- молодці» тощо. (Підручник с. 4, Зошит- альбом с. 2)



2
Штрихи осені
Виконання графічної композиції «Осінь у лісі» (матеріали за вибором). Ство­рення образів дерев за допомогою різ­номанітних ліній і штрихів. Колективна робота: проведення виставки графічних робіт «Штрихи осені». (Підручник с. 8, Зошит-альбом с. 4)



3*
Рух хвиль
Створення ілюстрації до казки, події якої відбуваються на березі моря або річки (фломастери). Передавання руху в при­роді графічними засобами. Колір у гра­фічних творах. Різні варіанти зображен­ня руху хвиль.
Вилучити поняття «ритм».
(Підручник с. 12, Зошит-альбом с. 6)



4
У майстерні живописця
Зображення райдужного містка, що веде до майстерні художника-живописця (гуаш).
Станковий і монументальний живопис. Кольори веселки. (Підручник с. 16, Зо­шит-альбом с. 8)



5
Дарунки природи
Створення композиції «Дарунки осені» (акварель).
Контрастні кольори, відтінок кольору. (Підручник с. 20, Зошит-альбом с. 10)



6
Кружляє листопад
Створення композиції «Кружляє листо­пад» (гуаш).
Споріднені кольори, відтінок кольору, нюанс (поняття «нюанс» наведено у словничку на с. 142). (Підручник с. 24, Зошит-альбом с. 12)



7
Барви осені
Створення композиції «Барви осені» у техніці монотипи (гуаш). Домальову­вання за бажанням дерев, кущів, трави тощо. Розмаїття відтінків кольорів осін­ньої природи. (Підручник с. 28, Зошит- альбом с. 14)



8
Осінні враження
Створення безпредметних композицій «Дощовий день» і «Сонячний день» (акварель «по-мокрому»). Теплі, холодні кольори. (Підручник с. 32, Зошит-альбом с. 16)


9
У майстерні скульптора
Ліплення улюбленої тваринки (плас­тилін або глина). Придумування на­зви скульптурі. Колективна робота: об'єднання скульптур у композиції «Веселий зоопарк».
Кругла скульптура, техніки та матеріали
у скульптурі, фактура.
(Підручник с. 36, Зошит-альбом с. 18)



10
Світ рослин у рельєфі
Створення рельєфу «Світ рослин» (плас­тилін). Вибір прямокутного або круглого формату композиції. Рельєф, його особливості. Фактура. (Підручник с. 40, Зошит-альбом с. 20)



11
Гармонія
архітектурних
форм
Зображення дитячого палацу творчості або лялькового театру (олівці чи фло­мастери). Архітектура. Не акцентувати на «видах» архітекту­ри.
(Підручник с. 44, Зошит-альбом с. 22)



12
Місто
майбутнього
Створення фантастичної композиції «Місто майбутнього» (кольорові олівці, фломастери). За бажанням виконання композиції в техніці колажу (різнофактурні матеріали). Об'ємні форми.
(Підручник с. 48, Зошит-альбом с. 24)



13
Краса
народних
виробів
Створення орнаменту у техніці витинанки та прикрашання ним зображення ви­робу декоративно-прикладного мисте­цтва (кольоровий папір, аплікація). Декоративно-прикладне мистецтво, його різновиди, матеріали і техніки. (Підручник с. 52, Зошит-альбом с. 26)



14
Вироби гончарів
Зображення орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончара (кольорові олівці, фломастери). Вироби гончарів, візерунки й орнамен­ти, мотиви орнаментів. (Підручник с. 56, Зошит-альбом с. 28)



**15
Резервний час




16

Перевір свої досягнення
Узагальнення і систематизація знань. (Підручник с. 64, Зошит-альбом с. 32)



Немає коментарів:

Дописати коментар