Образотворче мистецтво 3 клас оновлено (1 год. на
тиждень)
1
|
У майстерні
художника- графіка
|
Зображення різними графічними матеріалами
помічників художника-графіка — кмітливих і вправних чоловічків. Графіка,
графічні матеріали, рисунок, гравюра.
Колективна
робота: поєднання зображень всіх
чарівних чоловічків у групи: «Вправні вуглинки», «Ніжна пастель», «Веселі
кольорові олівці», «Фломастери- молодці» тощо. (Підручник с. 4, Зошит- альбом
с. 2)
|
||||||
2
|
Штрихи осені
|
Виконання
графічної композиції «Осінь у лісі» (матеріали за вибором). Створення
образів дерев за допомогою різноманітних ліній і штрихів. Колективна
робота: проведення виставки графічних робіт «Штрихи осені». (Підручник с.
8, Зошит-альбом с. 4)
|
||||||
3*
|
Рух хвиль
|
Створення
ілюстрації до казки, події якої відбуваються на березі моря або річки
(фломастери). Передавання руху в природі графічними засобами. Колір у графічних
творах. Різні варіанти зображення руху хвиль.
Вилучити
поняття «ритм».
(Підручник с.
12, Зошит-альбом с. 6)
|
||||||
4
|
У майстерні
живописця
|
Зображення
райдужного містка, що веде до майстерні художника-живописця (гуаш).
Станковий і
монументальний живопис. Кольори веселки. (Підручник с. 16, Зошит-альбом с.
8)
|
||||||
5
|
Дарунки природи
|
Створення
композиції «Дарунки осені» (акварель).
Контрастні кольори, відтінок кольору. (Підручник с.
20, Зошит-альбом с. 10)
|
||||||
6
|
Кружляє листопад
|
Створення
композиції «Кружляє листопад» (гуаш).
Споріднені кольори, відтінок кольору, нюанс (поняття
«нюанс» наведено у словничку на с. 142). (Підручник с. 24, Зошит-альбом с.
12)
|
||||||
7
|
Барви осені
|
Створення
композиції «Барви осені» у техніці монотипи (гуаш). Домальовування за
бажанням дерев, кущів, трави тощо. Розмаїття відтінків кольорів осінньої
природи. (Підручник с. 28, Зошит- альбом с. 14)
|
||||||
8
|
Осінні враження
|
Створення
безпредметних композицій «Дощовий день» і «Сонячний день» (акварель
«по-мокрому»). Теплі, холодні кольори. (Підручник с. 32, Зошит-альбом с. 16)
|
•
|
|||||
9
|
У майстерні скульптора
|
Ліплення
улюбленої тваринки (пластилін або глина). Придумування назви скульптурі.
Колективна робота: об'єднання скульптур у композиції «Веселий зоопарк».
Кругла
скульптура, техніки та матеріали
у скульптурі,
фактура.
(Підручник с.
36, Зошит-альбом с. 18)
|
||||||
10
|
Світ рослин у рельєфі
|
Створення
рельєфу «Світ рослин» (пластилін). Вибір прямокутного або круглого формату
композиції. Рельєф, його особливості. Фактура. (Підручник с. 40, Зошит-альбом
с. 20)
|
||||||
11
|
Гармонія
архітектурних
форм
|
Зображення
дитячого палацу творчості або лялькового театру (олівці чи фломастери).
Архітектура. Не акцентувати на «видах» архітектури.
(Підручник с.
44, Зошит-альбом с. 22)
|
||||||
12
|
Місто
майбутнього
|
Створення
фантастичної композиції «Місто майбутнього» (кольорові олівці, фломастери).
За бажанням виконання композиції в техніці колажу (різнофактурні матеріали).
Об'ємні форми.
(Підручник с.
48, Зошит-альбом с. 24)
|
||||||
13
|
Краса
народних
виробів
|
Створення
орнаменту у техніці витинанки та прикрашання ним зображення виробу
декоративно-прикладного мистецтва (кольоровий папір, аплікація).
Декоративно-прикладне мистецтво, його різновиди, матеріали і техніки.
(Підручник с. 52, Зошит-альбом с. 26)
|
||||||
14
|
Вироби гончарів
|
Зображення
орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончара (кольорові олівці,
фломастери). Вироби гончарів, візерунки й орнаменти, мотиви орнаментів.
(Підручник с. 56, Зошит-альбом с. 28)
|
||||||
**15
|
Резервний час
|
|||||||
16
|
Перевір свої досягнення
|
Узагальнення
і систематизація знань. (Підручник с. 64, Зошит-альбом с. 32)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар