пʼятниця, 14 липня 2017 р.

Планування . Основи здоров'я 3 клас

Основи здоров’я 3 клас (оновлена програма)1год.на тиждень
Здоров'я людини
 Дата
 Примітки
1
Показники здоров'я і розвитку дитини. Практична робо­та*. Вимірювання пульсу



2
Чинники, що впливають на здоров'я



3
Здоровий спосіб життя. Корисні звички. Практична робо­та*. Складання правил здорового способу життя



Фізична складова здоров'я


4
Природні ритми і здоров'я



5
Працездатність людини. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності



6
Освітлення на робочому місці, його значення для зору і формування постави



7
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом



8
Корисні і шкідливі мікроорганізми. Захисні сили організ­му. Практична робота*. Моделювання поведінки під час епідемії грипу



9
Профілактика інфекцій, що передаються контактним і повітряно-крапельним шляхом



10
Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і взуттям



11
Вітаміни і мікроелементи, їх вплив на здоров'я



12
Вибір продуктів харчування. Практична робота*. Визна­чення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням



13
Харчові отруєння. Перша допомога при харчових отруєн­нях



Соціальна складова здоров'я

14
Родинні стосунки. Взаємодопомога членів родини



15
Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. Практична робота. Обговорення літературних джерел про сутність і значення взаємодії: української народної казки: «Ріпка» і байки Л. Глібова: «Лебідь, Щука і Рак»



16
Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров'ям. Практична робота. «Як зробити приємність іншому», «Створення подарунку ди­тині, яка має проблеми зі здоров'ям»



17
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Практична робо­та. Моделювання ситуацій попередження конфліктів з од­нолітками та мирного розв'язання конфліктів, які виникли



18
Запобігання конфліктам і розв'язання їх. Практична робота*. Як попросити про послугу чи допомогу



19
Вплив комп'ютерних ігор на психічне і фізичне здоров'я дітей. Профілактика комп'ютерної залежності



20
Безпека вдома. Правила користування джерелами водо­постачання



21
Пожежна безпека. Правила користування обігрівальни­ми приладами. Практична робота. Ознайомлення із за­стережними знаками «небезпека ураження електричним струмом», «легкозаймиста речовина»



22
Правила користування газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу. Практична робота*. Ситуаційна гра: «Як діяти при витоку газу». Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»



23
Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості. Поведінка біля залізничної колії



24
Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі. Практична робота. Моделювання ситуацій до­рожнього руху (з дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30, 3.8,4.12,5.41,5.43)



25
Безпека велосипедиста



26
Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу



27
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу)



Психічна і духовна складові здоров'я


28
Розвиток пам'яті та уваги. Практична робота*. Вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги



29
Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення рис власного характеру



ЗО
Самооцінка характеру



31
Доброзичливість і здоров'я людини



32
Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»



33
Творчі здібності дитини. Розвиток уяви



34
Практична робота*. Виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо)



35
Підсумок





Немає коментарів:

Дописати коментар