Основи здоров’я 3 клас (оновлена програма)1год.на тиждень
Здоров'я людини
|
Дата
|
Примітки
|
|||||||
1
•
|
Показники
здоров'я і розвитку дитини. Практична
робота*. Вимірювання пульсу
|
|
|
|
|||||
2
|
Чинники, що
впливають на здоров'я
|
|
|
|
|||||
3
|
Здоровий
спосіб життя. Корисні звички. Практична
робота*. Складання правил здорового способу життя
|
|
|
|
|||||
Фізична складова здоров'я
|
|
|
|||||||
4
|
Природні
ритми і здоров'я
|
|
|
|
|||||
5
|
Працездатність
людини. Практична робота.
Вправи для підвищення працездатності
|
|
|
|
|||||
6
|
Освітлення на
робочому місці, його значення для зору і формування постави
|
|
|
|
|||||
7
|
Активний
відпочинок. Безпека при заняттях спортом
|
|
|
|
|||||
8
|
Корисні і
шкідливі мікроорганізми. Захисні сили організму. Практична робота*. Моделювання поведінки під час епідемії
грипу
|
|
|
|
|||||
9
|
Профілактика
інфекцій, що передаються контактним і повітряно-крапельним шляхом
|
|
|
|
|||||
10
|
Охайність та
особиста гігієна. Догляд за одягом і взуттям
|
|
|
|
|||||
11
|
Вітаміни і
мікроелементи, їх вплив на здоров'я
|
|
|
|
|||||
12
|
Вибір
продуктів харчування. Практична робота*.
Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх
маркуванням
|
|
|
|
|||||
13
|
Харчові
отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях
|
|
|
|
|||||
Соціальна складова здоров'я
|
|
||||||||
14
|
Родинні
стосунки. Взаємодопомога членів родини
|
|
|
|
|||||
15
|
Взаємодія з
іншими людьми. Дружний клас. Практична
робота. Обговорення літературних джерел про сутність і значення
взаємодії: української народної казки: «Ріпка» і байки Л. Глібова: «Лебідь,
Щука і Рак»
|
|
|
|
|||||
16
|
Що таке
толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі
здоров'ям. Практична робота.
«Як зробити приємність іншому», «Створення подарунку дитині, яка має
проблеми зі здоров'ям»
|
|
|
|
|||||
17
|
Ефективне
спілкування. Уміння слухати. Практична
робота. Моделювання ситуацій попередження конфліктів з однолітками
та мирного розв'язання конфліктів, які виникли
|
|
|
|
|||||
18
|
Запобігання
конфліктам і розв'язання їх. Практична
робота*. Як попросити про послугу чи допомогу
|
|
|
|
|||||
19
|
Вплив
комп'ютерних ігор на психічне і фізичне здоров'я дітей. Профілактика
комп'ютерної залежності
|
|
|
|
|||||
20
|
Безпека
вдома. Правила користування джерелами водопостачання
|
|
|
|
|||||
21
|
Пожежна
безпека. Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота.
Ознайомлення із застережними знаками «небезпека ураження електричним
струмом», «легкозаймиста речовина»
|
|
|
|
|||||
22
|
Правила
користування газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу.
Практична робота*. Ситуаційна гра: «Як діяти при витоку газу». Рольова гра:
«Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
|
|
|
|
|||||
23
|
Дорожня
безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості. Поведінка біля
залізничної колії
|
|
|
|
|||||
24
|
Безпека у
населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі. Практична робота.
Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30,
3.8,4.12,5.41,5.43)
|
|
|
|
|||||
25
|
Безпека
велосипедиста
|
|
|
|
|||||
26
|
Оздоровче
значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу
|
|
|
|
|||||
27
|
Поведінка
дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі,
горах, степу)
|
|
|
|
|||||
Психічна і духовна складові здоров'я
|
|
|
|||||||
28
|
Розвиток
пам'яті та уваги. Практична робота*.
Вправи для тренування зорової та слухової пам'яті і концентрації уваги
|
|
|
|
|||||
29
|
Характер і
здоров'я. Практична робота.
Визначення рис власного характеру
|
|
|
|
|||||
ЗО
|
Самооцінка
характеру
|
|
|
|
|||||
31
|
Доброзичливість
і здоров'я людини
|
|
|
|
|||||
32
|
Профілактика
емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені
радість»
|
|
|
|
|||||
33
|
Творчі
здібності дитини. Розвиток уяви
|
|
|
|
|||||
34
|
Практична робота*. Виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення
казки, малюнка, плаката, виступу тощо)
|
|
|
|
|||||
35
|
Підсумок
|
|
|
|
|||||
Немає коментарів:
Дописати коментар